senaste nytt

Nyligen var jag på H&M. Det var lite kö. Jag vände mig om och tycktes se någon bekant. Jag vände mig om igen och..

HOLY SHIT!

Det var Mauro Scocco. Förstår ni hur coolt det kändes?



Efter att ni fantiserat om hur coolt det måste varit att stå så nära Mauro Scocco får ni tänka er in i att några dagar senare. Nämligen idag. Skulle jag till jobbet tidigt och bussen anlände precis när jag svängt in på rätt gata. Jag började springa, såg att bussen väntade och därför saktade jag in. Jag gick fram till dörren längst fram vilken var stängd. Jag stod fullt synligt framför dörren i vad som kändes som en oändlighet. Vad gör busschaffören? Han åker iväg. En snygg tjej som stod brevid mig sa direkt ".. är det ett skämt eller?". Helt surrealistiskt. I både min och den snygga tjejens ögon var det tydligt att han väntade på just mig. Istället för att öppna dörrarna, åker han iväg och det betalar jag 690 kronor i månaden för? Tack SL från botten av min toalett.

Nåja. Om jag väger mitt vistelse vid Mauro Scocco och incidienten med bussen vinner det goda! Mauro Scocco.

// Det här är GeorgVanHalen som signar ut, slut!

Kommentarer:

1 Söt Latina:

Tja där! Tack för din kommentar och ja jag håller med helt när du säger att man får acceptera det som vart om man gillar en person så spelar det verkligen ingen roll. Det däremot när du sa att det bara är killar som vill ha oskulldsfulla tjejer är nog inte helt sant.



Jag älskar ta oskulden på tjejer och visst finns det kompisar som vill ha en blyg "oerfaren" kille i sängen ;)



Ha en riktigt skön kväll, på alla sätt ;)

2 Söt Latina:

Hej igen Georg! Nee klart att det inte bara är killens ansvar att ta kommando. Man får ju hjälpa till lite själv också :)Däremot när killen inte tar initiativ till sex kan jag personligen tycka att det är lite "trög-startat", mest för att jag är van att killen bara visar vad han vill på en gång :) hehe



Thanx för att du gillar bloggen, roligt att höra :)

3 Dom kallar mig Yngve:

Haha, såklart. Så fort något fantastiskt inträffar så är det nästan lag på att något mindre upphetsande ska avlösa den fina erfarenheten.



Och tack så väldigt mycket för den kommentar du lämnade i min blogg under inlägget om kroppsbehåring, dock håller jag själv inte med om att hår får en att svettas mer, eftersom så inte är fallet med mig. Utan hår, däremot, så kommer lätt den där obehagliga känslan av hud som klibbar ihop, en häpnadsväckande friktion som sekunder senare övergår i glid utan dess like. Som att sitta svettig och naken på en plasstol ett tag, och sedan när det är tänkt att man ska resa sig så blir förflyttningen mer ett glidande av möbeln. Vilket å andra sidan ger upphov till en del skratt (been there, done that, got the t-shirt... typ)



Och nu ska jag sluta ordbajsa sönder ditt kommentarsfält. Ha en bra dag!

4 Maggan:

Här är portello inte så svårt att få tag på, men glassen är inte så lätt att hitta. Nu har jag köpt glass"formar", platsbehållare med pinne, så man kan göra sina egna isglassar i valfri smak!



Återträffen gick riktigt bra, folk växer till slut upp!

5 tess:

De är de som är grejjen hörrö... folk vill dansa och foxen har utvecklats enormt... de är dansa folk vill inte så där som på uteställena. De är ALLA som är ute och dansar... lovar. Från unga till gamla och det är verkligen de du minst anar som du hittar på dansbanan.



Men det har varit svårt för folk att förstå att dansbanden har ändrats oxå att det inte är som gamla Stefan Borsch och sånt mamma å pappa lysnade till... dansen är inte stel längre... de e gooo som fasen.



Musiken ÄR bra... sen gillar ja inte allt å de gör man itne med övrig musik heller.



Jag tror de beror på var du umgås... jag vet många som gillar dansmusiken... kolla bara va folk Lasse Stefans drar... de e ALLT folk. Även yngre och partyfolket. Dansfolket och de äldre. Sven Ingvars e cult å är kanon... de känner alla igen liksom.



GÅ å lär dig dansa... ja tror även jag ska just detta. de är så kul att se alla.. de är energi och det är glädje OCH de är motion för många.



//tess

6 Söt Latina:

Hehe ja det kanske det var, men jag fick ett önske mål om det inlägget. Man får ta hand om sina fans :)



Allt bra med dig annars?

7 tess:

Ja min make kommer ta en akademisk examen när han är klar som sköterska tror inte hans språk kommer ändras... herrregud.... hon kan ju knappt skriva själv å fegt å va anonym. Säkerligen någon som surat ihop för något jag skrivit på nå ställe.



Ler... allt bra med dig å snorren?



//tess

8 tess:

Nej de vet ja ju inte men signaturen va ju JILL... ett tjejnamn å jooo jag tror de e en tjej....



Vaddå??? Kan man inte kalla en snopp snorre? När får man de då?



Va de din blogg? Ja tänker återkomma då den verkade passa mig fint på nå vis... ler.



Ja ha ja... snorren har varit på äventyr å behöver en nakensemester efter de.... ska ja bli med dig??



//tess

9 tess:

Ahaaa.... den bloggen kommer ja läsa mer på... verka skoj.



Men varför är den en typisk snopp å va e en snorre enligt dig? du måste faktiskt förklara detta för mig. Jag är totalt noll här. Varför gillas de inte? Man får inte kalla den annat än snopp? LER.



Ja man kanske ska prova på att arsla omkring naken? Ler...



Nej de e inte nå krig... men fasen man måste ju svara eller hur? Ler...



//tess

10 tess:

Jag anser att om jag bara tar bort så ja jo... sånt dör ju ut då... men jag vill svara å göra de sakligt och inte irreterat eller så. Bara svara rakt av...



Ja ha inte arsle heller... ler. Givetvis är de inte ett fint ord... här säger vi RÖVA... ler men ja jag kan ta med min rumpa å åka med... betalar du då??



Å jag lovar aldrig mera snorre... aldrig...



//Tess

11 tess:

Va tar du inte fram DEN om ja vill åka i sverige... ja du jag skulle nog sitta å kura ihop mig å skämmas rejält av att va naken å säga som en gammal arbetskamrat som testade nudist livet va fasen skulle ja stå där å grilla korv NAKEN för??? Ler...



Ja varför... ja blir nog aldrig nudist... just nu vill ja ha värme... palmer å drinkar men gärna med rumpan i min bikini...



Röva? de som e så gulligt... hi hi... stjärt heter de väl om vi ska va redigt ordentliga å akademiska.



//Tess

12 tess:

Helt ärligt så är de okej för mig att va naken... ja tycker om de men jag har inte något behov av att göra och vara naken offentligt. För ja håller med dig många säger att OJ de kan inte visa sig i BH å trosa... men hallå??? WHY ja ser ingen skillnad på bikini å de... men nja ja vet inte... vara naken sådär de är nog inte min sak. men om ja va på en avskild strand visst... men ja kan lika gärna ha bikinin på.



Hemma har ja mer kläder på mig sådär morgon å kväll än innan av hänsyn till övrig fanmilj, där man idag har tonåringar å makens barn. men ja skulle inte om vi inte har barnens kompisar här inte kunna gå naken mellan dusch å sovrum osv... ja menar de är naturligt att vara naken så. I vissa situationer.



Är du själv nudist eller naturist? Pratade med en kille ja tänkte dejta en gång... han visade sig vara de... ler. Men vi sågs aldrig.



13 tess:

Ja den där stringtrosan som ajg tycker ser ut som en binda skrev jag om för ett tag sedan... å nej ja skulle aldrig ha en sån ser ju ut som ett diadem... å jag skulle inte visa mig ute med en sån... varför? Tycker de e såååå fult. Stringtrosa lika... inte är de snyggt... inte värst bekvämt... å ja tycker inte ja har så snygg stjärt ärligt heller. Få som har i ett par sånna... ler stort.



Jag föredrar hipsters...

14 tess:

Nej mina familjemedlemmar mår inte psyksikt dåligt att se oss vuxna avklädda eller nakna men jag tror inte att de uppskattas å jag vill som sagt inte att visa upp mig naken för andra och definitivt inte när de är så stora så de ofta kommer å går och har kompisar med hem. Va tror du kompisarna skulle säga om ja gick naken när de sedan återkom hem?



Hipsters? Trosa med korta ben...



Killen hade naturligtvis inte varit naken om vi träffats. Han gillade att åka utomlands till sånna stränder.



//Tess

Kommentera här: