Snoppen liten - jag måste göra slut!

 

”Snoppen liten – jag måste göra slut!”

Sexologen svarar på läsarfrågor

FRÅGA: Hjälp mig! Jag har precis träffat en kille och vi har haft sex två gånger. Problemet är att hans penis är minimal. Jag vet att man inte får säga så, men den är verkligen superliten...

Läs hela frågan och Linn Heed Ackerfeldts svar.

 

Det råder bloggtorka på georg.blogg.se och vad är då inte bättre än att kopiera några rader ifrån Aftonbladet och hjärnstorma kring det hela? Dessa rader är en inbjudan till oss att betala för aftonbladets premium för en krona om vi vill veta svaret. Visserligen har jag en krona och jag anar att ni också har det, men är vi villiga att betala det? Självklart är vi.. Inte det.

Jag har läst i tid och otid, främst otid, om relationsråden alla får ifrån Aftonbladet. Jag kan inte minnas att jag läst ett enda konstruktivt förslag. Fel. Jag har läst konstruktiva förslag, men inget som inte vem som helst skulle kunna knepa ihop. För att bevisa det ska jag skruva ihop mitt egna svar utan att ens läst hela frågan.

Georg Van Halens svar:

" Hej !

Ja, det stämmer att män har olika storlekar på sina penisar och samma gäller för kvinnor samt deras underliv.Det sistnämnda är något många ofta förtränger. Har ni provat med förspel och glidmedel? Det kan hjälpa. Kanske andra typer av sex fungerar bättre än dessa ni redan provat på? Tips finns på sidan "olika ställningar" i det högre fältet. Hjälper inget får du fråga dig själv om inte han som person är viktigare än penisstorleken och sexlivet. Likt människor generellt finns det även könsorgon som inte matchar varandra. Det gäller att hitta rätt. Det viktiga är att du är nöjd er relation. "

Vad tycker ni? Kanske dags att anställa mig som sexolog eller kan kronan till Aftonbladet ge dig ett väsentligt mer givande svar?

// Georg Van Halen

Kommentera här: