missuppfattade om dejtande

Vad skriver man egentligen på en dejtingprofil?

Ja, det är svårt.. Faktist. Ska jag berätta om mig själv? Vad jag gillar? Vem jag söker? Vad jag ogillar? Vart jag varit? Vad jag åstadkommit? En vanlig vardag? Vad jag drömmer om? Min familj? Mina studier? Mitt jobb? .. Jag tycker det är upp till en själv. Det viktiga är att väcka intresse hos några eller åtminstone någon.

Men vad en person aldrig. Aldrig ska göra är att bara lasta på med en massa krav.

Det är klart att en stor majoritet av mänskligheten har krav på en partner, men vad säger det om dig som person om du inte kan säga en positiv, häpnadsväckande eller rolig sak om dig själv utan bara mala på om hur din framtida partner ska vara och inte bara dina tankar eller funderingar kring det hela utan krav.

Krav? Please. 

Är det en arbetsansökan till att bli president som ska skickas eller ska vi ta en fika denna vackra vår? You tell me!

// Utan nostalgi har vi ingenting - GeorgVanHalen

Kommentarer:

1 Cosmic Moose:

Oj, det där är svårt. Tycker att det ska vara fokus på att hålla det enkelt. Kanske punkforminfo med onödigheter blandat med allvar. :)

2 Gabriella - Hårdrockare ut i fingerspetsarna!:

sv; haha nej vad gullig du är! ;) tack! :D

3 Gabriella - Hårdrockare ut i fingerspetsarna!:

sv; förresten är du säkert inte för gammal alls, jag gillar äldre killar, hahaha! :D



4 Hanna:

Haha, nej, inte fungerar det ju att skriva massa krav. Märkligt, märkligt. Men det visar ju vilken typ av person det är och svårt att vilja dejta någon som är ett sådant kontrollfreak ;)

Kram

Kommentera här: