Kommentarer:

1 Fru W:

Nä fy f*n va kallt!



Det där du skrev om vänner stämmer så bra. Jag har faktiskt ett praktexempel på det. Jag hade en vän som var min bästa vän i några år. Vi gjorde allt ihop och pratade varje dag. Hon visste allt om mig och jag om henne. Men sen blev jag utbränd på jobbet och då hörde hon av sig en gång och sen blev det tyst. Det är 4 år sedan och vi har sprungit på varandra en gång på krogen och pratade om det men sen dess har det varit tyst. Hon skulle höra av sig men det har hon inte gjort. Så hon är inte min vän utan bara en människa i mängden.

2 Fru W:

Jo du har helt rätt! Det där med Facebook har blivit en status grej. Ju mer vänner man har desto mer populär är man. Å att jaga vänner där, skriva kommentarer och uppdatera hela tiden är ren skit. Jag uppdaterar när jag har något att skriva och när jag hinner. Sen har man ju en del bekanta där men få vänner. Jag vet att det finns de som har många vänner bara för att få gratulationer å kommentarer på sina statusuppdateringar, för då ser folk att "Oj va många vänner hon har, hon måste vara en bra tjej". Patetiskt säger jag.



Jag har funderat ett tag på att rensa min lista med och kommer att göra det. Det finns många där som jag inte vill ha med att göra, de som aldrig bryr sig eller de som är en vän genom en vän.



Är trött på allt ytligt även om man vill ha vissa ytliga saker kvar. Men jag tror du fattar vad jag menar!!



Ha en bra dag!!

3 tess:

Nu va denna bild inte alls tänkt som något sexigt utan för att visa min tattuering.



Ja va vill just DU uppleva?

Kommentera här: