naken på Beach 2010 (inget för de yngre)

            

Över oss har vi en tjej med självdistans och humor vilket gör att hon vågar vara naken. Nu är det visserligen en rolig bikini men ändå. När jag var något yngre och jag först hörde talas om alla Beach 2001, 2002, 2005, 2008 och vad allt nu kallades trodde jag att det var en specifik strand man gjorde sig redo för. Jag fattade ingenting !

I år tycker jag vi går all in och går nakna på årets Beach. Beach 2010. Vi föds, bastar, badar och duschar nakna. Vi lever dessutom i ett samhälle där saker som har med nakenhet slängs i våra ansikten hela tiden.. varför inte göra något kul av det hela? 

             
                                                       Se här !

När var du lika glad som tjejen ovan senast? Precis. Det jag ser här är ännu en tjej som vågar bjuda på sig och även fast hon är riktigt snygg blir jag betydligt mer attraherad av det hon gör än det jag ser. En spontanitet man inte ofta hittar idag.

Många oroar sig över sina kroppar även fast det är absolut inget fel på dem. Är det fel är det ofta något oväsentligt. Titta på bilden nedan. Om han vågar bada naken.. borde väl du också göra det? :-)

           

Om man vågar vinner man. Är det inte sådant man hör här och där? Vem vet, vem vet.. kanske du har lika tur som killen på bilden nedan i sommar? ;)

           

Vårt samhälle är utseendefixerat. Jag tycker denna utseendefixering ofta rör sig emot något negativt. Många dömer människor fullständigt genom utseendet. Är du en av dem? Om du nu är så snygg, våga visa det. Gå naken på Beach 2010 !

//
GeorgVanHalen
- Inlägget är fyllt av humor och borde inte tas på dödligt allvar.

Kommentarer:

1 Sandra:

haha underbart häggan! :D

2 Sara:

Klockrent! :D

3 Annelie:

haha !:D

4 GUESS WHO?!:

- hahahahaha klockrent är bara förnamnet !

Kommentera här: