mmmm helg

Fredagen bestod av högst privata angelägenheter, därför hoppar vi över den och dyker direkt emot lördagkvällen.

Mycket snart efter mötet med WaddeErics son och Lööve stötte vi på en av Söders alla ensamma äldre herrar med ett tycke för öl. Han avbröt vår konversation genom att konstatera att umgänget var det viktigaste, så fort vi vände var Wadde snabb med en kommentar lik: Det är en fördel om man har umgänge också..

Därefter hittade vi en ny pub där där det pratades och öl efter öl försvann. Ser ni inte hur glada alla var? Finns det något härligare än ärliga léenden på bild? :-)   




Framåt kvällen hoppade Erik N och John in i festen men efter att Wadde lämnat församligen blev det snabbt snack om att byta lokal. På vägen till nya lokalen mötte jag Dennis, en gammal klasskamrat, jag inte sett på en herrans massa år. Trelivgt, trevligt. Väl frammen i nya lokalen splittrades gruppen omgående.
 


John, Erik N och jag gick snabbt emot nya privata mål. Jag följde efter John (natten är ung, ni vet). På tunnelbanan fick jag genom ödet syn på Jzz och hans gäng. Efter att sagt adjö till John hängde jag på Jzz.

Jag och Jzz gäng var snart tillbaka på Söder och sen till Göta Källare.
Där var det fest. Se bara hur Ludde lever sig in i.. :D 




Men allting har ett slut och således denna kväll. Det blev ytterligare ett möte med en gammal klasskamrat och en hastig kebab för min del.

Söndagen då? Den behandlades med försiktighet, en grym oxfilé och bananasplit :-)

// GeorgVanHalen

Kommentarer:

1 Wadde Wadin:

Hehe du e rolig du Georg :)

2 Westrebö:

trötta fan. jag hakar nästa träff =)

3 anna:

sv: ja jag håller helt med dig ang. "Jon-artister", fast samtidigt vill jag helst att de upptäcks på annat sätt så de slippr förknippas med idol hehe

4 --> [ En modells liv ] <--:



Tänkte bara kika in här och säga hej och berätta att du har en intressant blogg =)



Vi kan gärna lägga till varandra på bloglovin om du vill =)

Kommentera här: