allt som allt

                    
                     En bild på Batman och Mr. Enköping säger allt om min fredagskväll 
________________________________________________________________________________

På lördagen var det en heldag med Mr. He och hans gäng, vilken slutade upp på en resturant.
Där tog alla något att dricka och vissa beställde en efterrätt. Min magkänsla sa att jag inte skulle göra det. Min magkänsla hade rätt, efterätterna kostade 89 respektive 99 kronor. Ingen tyckte det var prisvärt och Mr. He tyckte tom. sin var snudd på äcklig. Det leder mig till en fråga: Känner du till någon resturant i Stockholm som verkligen har en riktigt god och prisvärd efterrätt?
______________________________________________________________________

Sist men också minst är en liten fundering jag haft kring vårt allas vårt MSN.
Det är "Away mode" som har fångat mina tankar. Alla använder denna funktion (och de som är snarlika) annorlunda. Vissa sätter på MSN tar på Away mode och använder inte datorn resten av dagen. En del sitter och verkligen är upptagna på datorn. Andra vill bara undvika någon och chattar som galningar med de övriga...

Hur använder DU denna funktion (Away mode) ? Var ärlig, ärligheten varar längst.

/ georgiboy

Dagens låt:
Guns N' Roses - Estranged

Kommentarer:

1 Sara.Y:

tack för alla bra låttips :D

2 Cosmic Moose:

Var man än går blir man ruinerad i matväg nu förtiden!



Vad gäller MSN har jag alltid tryckt på Upptagen eller Away nä jag inte kunnat prata. Ytterst sällan när jag vill undvika någon. Men från andra får jag ofta intrycket av att de inte vill verka som datanördan om jämt är online, så istället blir det "upptagen".

Kommentera här: