Bara så ni vet.

M, nämnd tidigare i inlägget "En klassiker ifrån B-G", lärde mig en läxa för livet utan att själv veta om det.

Precis som många av dagens ungdomar satt jag vid min fjoritis period (som var lite försenad för min del) mycket vid Lunarstorm. Lunarstorm ni vet, stället där alla skriver "puzzizar" och där man söker upp "gamla" vänner man inte träffat på 3 månader.... En mycket speciell community. M är som sagt nära vän till min vän B-G, det var därigenom jag hittade hans lunarstorm konto.

Som alla vet bedriver man mycket tid på Community's genom att spana in andra presentationer, utan att riktigt vet varför, man bara slöasar tid, men inte denna gång!

När jag väl loggade in på hans presentation bestod den av endast en bild på honom (själva presentationsbilden) där han gjorde en klassisk pose. Med huvudet snett lutat upp till höger och med ett mindre léende. Därtill var det en mindre helsvart presentation med texten: "Bara så ni vet." i någon färg, vit kanske.

Jag förstod absolut ingenting och tyckte det var en ganska dryg presentation, men av någon anledning återkom jag ibland till hans presentation och jag tänkte alltid: vad menar han egentligen?

Tillslut fattade jag, det han ville få sagt var något nästintilll geniförklarande. Han gav ett påstående utan svar. Han kan ha menat det i någon dryg bemärkelse, han kanske bara var för trött för att göra en riktig presentation, han kanske ville vara rolig, han kunde ha menat allt men samtidigt inget. Kryddan på verket var hans posebild som bara gjorde det hela lite komiskt.

Detta var en stor upptäckt för mig och det är därför jag har orden "Bara så ni vet.", som undertext till min blogg. Bara så ni vet ;)

/ GeorgeKidd

Kommentarer:

1 ~Johanna~:

haha, jag har "hull" :P
Sen kan inte jag döda idealen ^^

2 ~Johanna~:

haha, fram med hullet vad menar du med det? :P
Joo, det är sant.. men det mesta beror på media..

3 ~Johanna~:

Nej, jag är inte alls rädd för att visa upp min kropp :) För det mästa får jag faktiskt höra att jag är för smal men det tycker verkligen inte att jag är.. Jag tycker att jag är normal.
Jaa, absolut jag håller med dig helt!

4 ~Johanna~:

Nej nej absolut inte sjukligt smal! Haha, kanske inte :P

5 ~Johanna~:

hehe, nope ^^

6 Sara:

Hahah....okej =P Lät lite skumt det där =P hur kom du på det helt plötsligt ;P

7 Sara:

Svarade på ditt inlägg på min blogg där du skrev kommentaren =)(så du vet..)

8 linnea:

jaa jag var lite salongs kanske..eller påstår du att jag ser obra ut på bilden?

Kommentera här: