naken och glad!

 
Det finns en sak jag verkligen inte förstår gällande "utseendefixeringen" i vårt samhälle. Både kvinnor och män framställs ofta med ansiktsuttryck som skall vara mystiska, intetsägande, ledsna eller nonchalanta.
 
Undantag finns givetvis, men titta på valfri catwalk, dokusåpa gällande att bli modell eller tidningsomslag. Oftare än inte ser modellen ut som att den knappt vill vara på bild. Varför är det så? VEM är det egentligen som tycker det är attraktivt?
 
Jag tycker att leendet kan vara det viktigaste på en person gällande. Speciellt på bild. Här har jag hittat två nakna, men ändå rätt oskyldiga bilder på två tjejer. Super-snygga tjejer, men det är inte kroppen jag tänker på nu. Utan deras leenden.
 
Väldigt många har svårt att le på bild även om det bara är en bild någon enstaka kommer se. Något jag tycker är synd. Är man glad ska man väl le?
 
 

Kommentera här: