Dom tjejerna är på en helt annan nivå.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Där jag jobbar finns det måååånga tjejer som har denna attityd eller ser ut och agerar som det åtminstone.
 
Är det fel att vara snygg, välutbildad och ha en bra lön? Verkligen inte. Det blir dock något annat fel när du tror att du är mer värd än andra på grund av det. Att du letar efter en partner som når dina "krav" är förståeligt. Du tränar, pluggar och arbetar mycket för att hålla upp en viss nivå.
 
Det jag stör mig mer på är när tjejer som denna verkligen tror hon är mer värd än "alla" i sin omgivning. Att hennes tid är väsentligt mer värd, att det är meningslöst att prata eller ens hälsa på någon som inte är lika snygg eller har lika mycket status i hennes ögon.
 
Jag tror många med denna attityd skulle bli chockade över hur mycket mer attraktiva andra tjejer med liknande attribut som inte anammar någon "jag är bättre än dig"-mentalitet verkligen är.
 
På mitt jobb syns skillnaden direkt. Det finns tjejer som är mer "på jorden". Hälsar, ler mer, kan skämta till det och bjuda på sig själva. Dom tjejerna är på en helt annan nivå. Jag hoppas dom vet det!
 

Kommentera här: