Bajsnödig i Berlin

 

Grejen är att jag sent igår dök upp vid hotellet i Berlin. Då jag bokat mitt rum på hotellet under en relativt lång tid satte hotellet mig direkt till ett bättre rum än vad jag beställt. Mycket trevligt.

Idag skulle jag se Olympiastadion, men begav mig först ut för att hitta något att äta. Jag hittade något att äta och beslutade mig snart för att bara strosa runt i Berlin. Det blev att jag strosade runt i flertalet timmar, blev bl.a. bajsnödig (men det löste sig tack vare snäll receptionist på närliggande hotell), innan jag landade vid mitt hotell igen.

Denna gång var det en ny kille i reception som pratade om att han måste flytta på mig då det skulle göras något i mitt rum. "Okej" tänkte jag och såg snart att jag blivit flyttat till ett ännu bättre rum. Inte nog med det. För att göra upp med "problemet" som uppstod med att byta rum ska jag senare under kvällen få en gratis drink signerad av hotellet själva.

 

Kommentera här: