Höll på att dö... Part 2

Det var tid för ett nytt blodprov efter katastrofen någon vecka tidigare.
 
Sist var jag tydligen "kall" och hade svårt att ta själva blodprovet. Därför tänkte jag om denna gång. Istället för att sitta och vänta på min tur gick jag runt avdelningen och sedan ner till huvudingången, hissen upp och sedan om och om.. och om igen. Vet faktiskt inte hur många det blev tillslut, men svettig var jag.
 
När jag kom in i sjukrummet lade jag mig ner. Fick knappt knipa händerna för att det försvårade blodprovet. Det gick snabbt och efteråt kändes det absolut inte lika dåligt som förut. Utan som man borde känna. Yes!
 
Konstaterade för mig själv att "träningen" innan kanske botade mitt tidigare dåliga mående vid blodprov.. Skönt. Sedan tog jag hissen ner som var full med folk och då... BOOM!
 
Kände direkt efterskakningar av blodprovet och det blev snabbt värre. Det blev så illa att jag betedde som en fullgubbe när jag gick ur hissen. Jag vet inte hur det känns att ta droger som går "fel", men det här kan inte varit långtifrån. Jag snubblade mig fram och en tonåring frågade hur jag mådde. Jag fick ur mig att jag just tagit blodprov och bara måste sätta mig ner för att vila. Satt sedan på trappan i ett antal minuter innan jag "återkommit".
 
Efteråt bjöd mig själv på en god kebab i bröd. Det var jag väl värd.
 
// Now What !? - GeorgVanHalen

Kommentera här: