My poor old Winnie the Pooh

Före min brorsdotter var född köpte jag en Nalle Puh (Winnie the Pooh på engelska) nalle till min bror. Jag hade gått runt rätt länge på BR Leksaker och gillade den bäst.
 
Idag firade jag julafton hos med min bror. Winnie the Pooh nallen var också där, men den var rätt.. ja.. Skitig. Jag fick sedan höra att nallen använts av familjens hund som en.. ja.. Partner, om du förstår vad jag menar. Faktum är att jag såg bevis på det under kvällen, flera gånger om.
 
My poor old Winnie the Pooh.
 
// Utan nostalgi har vi ingenting - GeorgVanHalen

Kommentarer:

1 Cosmic Moose:

God Jul! :)

2 Hanna:

Tur att klappen kom till användning i varje fall...!
winnie heter för övrigt Ole Brum på norska!
God jul i efterhand.

Svar: Du är min Ole Brumm Hanna ;D
Georg

Kommentera här: