sanningen ska fram

.. Men för att nå sanningen behövs det frågor. Frågor från dig.

Gärna frågor från mina bloggkontakter, men även från vänner och andra som just hittat till min blogg. Det är dags för att alla smygare att visa sig (anonymt går givetvis bra). Jag känner nämligen att min blogg börjar bli lite väl opersonlig (med brist på bätre ord) och ett gediget inlägg baserat på era frågor skulle återställa balansen en aningens. Ja, nej eller kanske är inga svar ni kommer få. Utan jag lovar svar som kommer ge er en ny syn på livet.. eller, kanske inte.. men ett löfte om välskrivna svar ges!

Frågor av alla dess slag är välkomna!

// Utan nostalgi har vi ingenting - GeorgVanHalen

Kommentarer:

1 Tess:

Vad har musiken inneburit för din personliga utveckling och vilken musik har gett dig mest?

2 :):

Berätta om ditt liv :)

3 Gun:

Jag skulle gärna vilja veta mer om dig.. Är du 25 år på riktigt? Vad ska du bli när du blir stor? Men åhh.. jag kommer inte på något mer just nu, men kan du inte berätta allt om dig själv bara helt enkelt. ;D

4 Linda aka Javamorsan:

Hm nu skulle jag kunna sväva ut i alla oändlighet men väljer att inte göra det nu. Är varm och seg!



Men jag är nyfiken på dig som person. Vad gillar du att göra när ingen ser tex... Alla har vi något vi inte visar andra men ändå kan berätta om. Så var inte blyg ut med bara. Jag lyssnar :)

Kommentera här: