like the game... if you lose



Det var likt detta. Fast mycket värre.. redan i klass fem!

Vi var i ett tält, jag minns inte hur många vi var.. men sammanlagt måste det varit halva klassen, om inte fler. Innan spelandet börjades delade alla in lag i två eller tre personer. Jag tror det var fyra lag (minnet sviker mig en del här).

Jag skulle vara i lag med två kompisar, vi kan kalla dom Jonis och Oscar (för att de faktist heter Jonis och Oscar), men i sista sekund hoppade jag av och blev en av de officiella tältvakterna istället. A Man On A Mission.

Klädpokern började och alla lag (alla!) beordade just Jonis och Oskar att klä av sig. Jag tror de andra lagen blev av med någon enstaka sko medan "mitt lag" slutade upp som just det... nakna!

Det blev den traditionella diskussionen om dom verkligen skulle behöva klä av sig, men dom gjorde det. Dom flashade alla. Haha, snacka om tur där. Tur för mig som slapp undan det ödet i sista sekund!

// Utan nostalgi har vi ingenting - GeorgVanHalen

Kommentarer:

1 Vanadesse.:

man ska inte underskatta Europe ^^ Är det det som gäller nu efter den lilla Van Halen perioden höhö?

2 Cosmic Moose:

Elakt!

3 Linda aka Javamorsan:

Ibland har man bra tur med sitt öde verkar det som :)

4 horrible:

jag minns oskars snopp.

Kommentera här: