jag tjuvlyssnade... hihih

När jag "pluggade" för.. ja, ett tag sedan satte sig två tjejer mittemot mig.
Då och då började de prata emellan deras läsning.

En del av konversationen, från en av tjejerna, gick något likt detta: "Jag gillar inte de traditionella snyggingarna. En tjejkompis tycker killarna jag anser sexiga är fula. Men jag tycker de är sexiga".

Ni fattar säkert poängen. Klockan är mycket på en lördag och några exakta citat från ett svagt minne kan jag inte bjuda på.... men hon tänker helt rätt !

Tänk själva angående vad eller vem ni är attraherade av. Strunta i allt annat.
Attraktion ska vara en djurisk instikt, inget som diskuterats i "Sex and the City" eller fångats på bild av Playboy.

Som min gamle klasskompis Ertan brukade säga: TÄNK!!!!!

// Det här är GeorgVanHalen som signar ut, slut!

Kommentarer:

1 Tess:

Exakt! Och smaken är så olika. Har fått en del höjda ögonbryn över vilka jag tycker är attraktiva ibland. Fast jag har märkt en snubbe som alla hittills har tyckt är attraktiv (även killar)... Hugh Jackman...hehe :-)

2 Tess:

Svar: Jag har också undrat över det. Varför måste vi få "godkänt" av vänner när vi gillar en person? Jag förstår om att det kan vara viktigt med "personlighetsklick" eftersom ens vänner och ens kille troligtvis kommer spendera en del tid tillsammans, men det här med attraktionen tycker jag bara är löjligt.

3 Tess:

Svar: Jag håller med! Vissa saker tycker jag är privata så det pratar jag aldrig med mina tjejkompisar (eller killkompisar) om.

4 Laks:

Håller med, det finns ju verkligen fördelar och nackdelar med alla sätt att bo. Men för mig betyder nog stillheten och naturen mer än massor av bussar och affärer. Men jag skulle aldrig kunna bo FÖR långt bort från en stor stad. Man måste ju kunna storshoppa nån gång då och då.. :P

Det är klart man ska tänka själv, håller med helt. Fjortisar som inte har något eget jävla huvud går ju i exakt likadana kläder hela tiden?? för att dem inte tänker själva...

5 Laks:

Du har rätt, det är alldeles sant. Så är det faktiskt. Ganska tragiskt egentligen att utseendet ska spela så stor roll. :S fast jag tycker att "snygg" är någonting helt annat än vad min kompis tycker...

6 Anonym:

Tjenare, gjort ikväll? :)

7 moa freakin' carlberg ♥:

haha gött att höra att man inte är helt ensam om sina knasiga åsikter :D

8 Cissi:

Hoppas du har en fin dag! :)

9 tess:

Ja varför bry sig om vilka ideal andra anser vara snyggt eller inte. Man måste ju vara med den man själv attraheras av. Vi är olika och det du tycker är vackert tycker andra är hemskt. Men de e ju tur... om alla va lika skulle de bli svårt att hitta en partner...

Kommentera här: