mitt livs bästa bakfylla

För en tid sedan hade jag varit ute på partaj och gallaj. Efter det mådde jag inte så bra. I vanlig ordning vaknade jag alldeles för tidigt och på något sätt hittade jag min väg fram till Happy Video Game Nerd på youtube.

Jag spenderade ca två timmar genom att bara titta på klipp efter klipp och blev bjuden på mitt livs bästa bakfylla. Happy Video Game Nerd är en kille i min ålder som recenserar TV-spel (främst äldre) på ett kul sätt. Det märks att han vet vad han pratar om också. En rekommendation till alla andra som inte riktigt kan förstå att 90-talet är över :)

Det som fångade mig och gjorde att jag fortsatte titta i flera timmar var inte alltid recensionerna i sig utan att jag kände igen mig själv väldigt mycket i denna kille. Jag är inte särskilt lik utseendemässigt och många andra som känner mig skulle inte se någon likhet alls. Men vem känner mig bättre än jag själv? Right.. Right !

Faktum är att jag aldrig känt igen mig själv i en annan person lika mycket förut. Om jag skulle varit uppväxt i ett liknande område i amerikat hade jag i princip kunna blivit honom :P


      Happy Video Game Nerd är den mindre killen till vänster

// GeorgVanHalen

Kommentarer:

1 Lisa:

Sv: tror jag förstår vad du menar. Anledningen till att dom är tjockare och utan ram (klart man kan sätta ram på dessa med :)) är för att det är målarduk som är uppspänd på träramar. Om du går till en vanlig möbelbutik så är tavlorna oftast upptryckta verk som finns i flera tusen exemplar, och därför inte av samma kvalité eller samma material. Om du verkligen vill ha en målad tavla med detta materialet så är mitt tips att du helt enkelt beställer ett från en konstnär. Kan nog gå på ett par tusen, men du kommer kunna ha den i alla evighet :)



Hoppas det svarade på din fråga ;D

2 Petra:

Sv: Det var en bra och klok kommentar du lämnade hos mig ang. mitt inlägg om hur bilder och texter kan förstöra det för dig i det verkliga livet.



En del arbetsgivare kan se festbilder som en positiv sak eftersom det visar att personen har ett socialt liv, men vissa kan också se det som en negativ sak för de kanske undrar hur ofta personen festar och om det är mycket som dricks eller om det inte dricks alls. Sådana saker visas ju inte på bild, utan den visar ju bara att man varit på fest.



Däremot håller jag inte med om att personer som inte bloggar, har facebook eller sitt nr på hitta.se skulle ha något och gömma. Jag tror att det är många som inte har sitt nr på hitta.se av en eller annan anledning. Många som inte tycker om bloggar och många som inte tycker om facebook.. så det ser jag varken som negativt eller positivt.

3 feea (felicia aulén) ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser:

vad hungrig man blev på denna blogg! :)

_______________________________________________



Är utsedde till en av finalisterna: och nu behöver jag mina läsares röst! FINALIST 3! <3 rösta på:

http://oliviamjau.blogg.se/2010/may/de-10-finalisterna.html

ALLA som röstar kommer få ett länkning här på bloggen



och på så sätt sprids eran blogg för att jag reklamerar den som tack för rösten ! :)

LOVAR!



Vill inte vara en bloggerska som blir omtyckt/hatad/hatkärlek för att jag pumpar brösten och fyller mina läppar. Så som majoriteten av de populäraste bloggarna är, hälften kan väl inte kremeras längre.

Nej, ser inte ner på folk med det ovanstående antydande- vill bara komma på något orginellt! (: som roar folk!



GILLAR NI MITT KONCEPT ; följ mig på bloglovin

http://www.bloglovin.com/sv/blog/1648818/feean/follow

4 Petra:

Sv: Du har många bra tankar och åsikter om detta med ett liv på nätet. Det är svårt och avgöra från person till person hur deas liv egentligen ser ut utanför internet.



Ja, det är kanske ingen dum idé och skriva en bok. :) Hade varit väldigt intressant och läsa om. :)

5 Sune...the girl:

Åh kul med någon som har en exakt likadan blogg som min var från början innan jag gjorde om den totalt :D

6 z a n n y h ♥:

sv: okej! ;)

7 Amanda:

vilken rolig liten kommentar jag fick,

vad får dig att tro att jag INTE lyssnar på AC/DC?

8 Amanda:

haha okej. men AC/DC är verkligen ett band jag lyssnar på i alla fall, så du behöver inte oroa dig ;)

9 tess:

Nej en mindre snopp fungerar bra den med... de är inte storleken... de är att veta vad man ska ha den till liksom.



Kul att du hittade ett så gammalt inlägg i min blogg...



//Tess

10 Linda:

tror snart inte det

11 Linda:

Haha en djup funderare på den isf.

12 tess:

Ja jag håller med... alla stora bloggar är ju verkligen de STOORA idag tack vare att allt handlar om yta... läppar bröst och allt va de är ska va stort å perfekt. Som jag skrev i detta inlägg så påstår till å med folk att deras killar har såååå stora snoppar... varför liksom? Vad spelar de för roll?



Många mår dåligt av att andra mår dåligt av att de itne är perfekta... man ska trivas själv men dessa som jagar något ideal som inte finns mår bara allt sämre... så de är bra att man tar tag i detta.



//Tess

13 tess:

Ler... ja de kanske har de??? Hi hi...



Ja många är fina men de är ändå inte nöjda... såg ju ett program om de där tjejerna som opererar så stora bröst så de ser ut som fotbollar... liksom varför? Jo någon karl gillade de... inte klokt...



//Tess

14 tess:

Vaaaaaa? Menar du att ALLA snygga killar INTE har stor??? Nej du skämtar??? De kan inte stämma... ler....



Ja man kan tycka om bröst... men jag hoppas inte att du skulle välja bort en tjej som har små bröst bara för just detta... jag menar det finns så mycket mer än yta... man ska trivas med varann och då kycker man om varann oavsett storlek på bröst och snopp... ja menar små bröst kan oxå va goa... liksom en liten snopp...



//Tess

15 tess:

Jag har alltid försvarat de med mindre snopp och sagt att man ska veta vad man ska ha dom till å att en stor kan ställa till mer problem än den lille... men de e sånt man bara säger säger de som vet hur de är. Jag trodde jag hade egen erfarenhet och visste va jag tyckte men andra vet ju bättre å på alla trådar på familjeliv hade ALLA tjejer som skrev där killar med snoppar på nörmare eller över 20 cm... vilket är konstigt eftersom medlet ligger på nått omkring 15 cm....



Många killar tror sig ju ha större än de har med... ett ex till mig sa han hade 19 tror ja... men snarare nio... men jag fattade aldrig va de spelade för roll... jag hade inget behov av något stort att skryta om... jag brukar liksom inte berätta för folk hur stor min karl har... de e liksom ingen annans sak....



//tess

16 tess:

Ja jag har förstått att fler har mindre snoppar än de verkligt stora... å erfarenhet har jag av bägge sorter... stora små tjocka smala vinda böjda... ler.



Visst de finns ju de som i stort inte har någon alls vid stånd och det är nog ett litet problem... men jag tror de är mycket få.



Ja jag har haft några år att mogna och fått erfarenhet på detta område... tjej tack... snarare tant... ler... å i å för sig har jag aldrig stått och påstått att man måste ha en kille med stor... de spelar liksom mindre roll.... de har jag som sagt egen erfarenhet av. Finns grabbar jag varit med som varit utrustade å varit rena skiten i sängen så ja de är ingen garanti... å att små inte känns är oxå en myt.... vårt kön anpassar sig så bra efter de de får... blink.



Hoppas du har en bra dag...



//Tess

17 tess:

Familjeliv är en familjesida helt enkelt. Sedan finns forumen och där finns trådar om allt... spöken och inredning barn och sex... jag hängde mycket i sex trådarna för jösses va mycket dumma saker fårgar om...å pratar om... ler va rätt underhållande kan ja säga ibland.



En stor snopp kan som sagt vara problem. Vår slida kan inte bli riktigt så anpassbar.... har du över 20 cm så är de inte alls säkert du kan använda hela längden.... vissa ställningar kan göra ont.Så nej de är inte helt enkelt. Men många tjejer säger att de SKA ha en stor men sedan vet jag ju inte va de menar med stor... har de mätt så de vet va en stor är eller menar de en högst normal snopp??? de vet jag ju inte.... många verkar ju ha den tron att deras man har enorm... kanske har de inte ögonmått så de tror att killen har 20 cm för att han sagt de... hi hi...



E de JAG som e din nya blogg favorit??? Ler... tack va snäll du e.... ler.



//Tess

18 tess:

Ja du ibland KAN de kanske vara just så. Jag måste säga att de killar man träffat som går på om sin snopp blir lite jobbiga... ja menar jag bryr mig inte... tycker jag om någon tycker jag om dom som de är... inte för att de har magrutor eller stor... de är liksom yta. Som ung hade man ju lite ideal man gillade men aldrig att jag tänkt så om ett kön att de gått före.



Ja ha ja en sex sida... får se om jag får lust att kika in... ler.



Jag är en tant... ler... å jag vet itne va gammal du är men antar att du är aningen yngre än jag... å lär dig de... prata aldrig snopp... va nöjd med den du är och lita på att tjejen gillar dig som du är. Var lyhörd och fråga va hon gillar istället för att köra grabbstilen å bara köra på... lyssna å känn in va just din tjej gillar för vi är så olika...



//Tess

19 tess:

Ha ha då va ja inne... första grejjen ja skrev va att skedställningen kan va svår om killen har lite mindre snopp.... GAPSKRATT.....

20 tess:

Jag menade inte att man inte fick prata snopp eller att jag som tjej inte ska säga att jag tycker om min mans kön... klart man ska. Jag menar att när man träffar en tjej.... å ja kan ta exempel dejting på nätet... å bland de första killarna drar upp är att jo jag har en snopp på 19.... hur vill du ha den? har du stora bröst... ja men du vet man känner okej e de DE vi ska bygga upp en ny bekantskap på??? Nja ja vet inte de ja....



Jag blir 36 snart... huga du e ju bara barnet...



Jag är inte snuskig... jag är bara helt vanlig gift mamma som tycker att de är ganska natuligt med sex.... å jag brukar inte prata så mycket om detta heller... jo ibland med min 15 åring blir de en del diskussioner då han oxå hade några teorier om hur stor snopp man får... man ärver den efter sin pappa.... å då undrade jag hur de kom sig att hans syskon å han har olika storlek.... å hans pappas bröder... de har ju samma pappa.... han hade väl tittat på sin å såg att hans va lik pappas kanske??? Ler... jag är glad att mina killar å jag kan prata om allt....



//tess

21 tess:

Ja 36 år.... så jag är inte så liten eller så... gammal å sliten å ja inte som er ungdommar.



Jag har aldrig kunnat prata med mina föräldrar om sånt heller för ja de är och var verkligen äldre... mamma va nästan 40 när jag föddes å min äldrsta syster va då redan 19 år... så nej men ja har blitt normal ändå... själv har jag med mina barn alltid pratat naturligt om allt... med gränser givetvis. men de ska känna att de kan prata med allt med mig och deras pappa och Daniel OM de vill... sedan ska vi ha privatliv givetvis...



Jag har aldrig varit inbjuden till snoppmätartävlingen.... jag är inte tillräckligt hipp å ung å modefixerad vet du....



//Tess

22 tess:

Gapskratt... du gillar inte min blogg... du gillar denna diskussionen bara... ler. Ska du stanna måste ja börja skriva om sex i bloggen och jag måste fortsätta prata snopp... ler.



Tack... många yngre killar som läst min blogg innan som sett hur jag är med mina barn har önskat mig som mamma.... ler. snällt. Jag är en tillåtande mamma men med mycket gränder... men vill de ha rosa hår får de de.... å de ska kunna komma till mig.



Ja men okej.... e de så illa så jag måste vara högsta höns i den tävlingen??? så jag dömmer snällt... tänk om jag innerst inne vill se de STOOOOOORA??? ler.... ha ha ha... nej du jag har sett de mesta i snoppväg... barn unga mitt emellan å gamla... jag är inte den som lägger så stor vikt i de där....



Å jag är inte någon redig tös... ha ha ha... jag är en vuxen tant... inte nått annat....Med massa vanliga och ovanliga vardagsproblem och de är inte så mycket sex å glam i mitt liv... ha ha ha...



//Tess

23 tess:

Tack... va snällt. Bilden ja la in nu är från ca fem år sedan... bilden i headern är över två år... Jag är inte stor... de är inte så jag menar. Jag va sjukligt smal som yngre... de mesta jag vägde va 65 kilo och då va jag höggravid. Sedan har man med åldern blrjat gå upp... du vet när jag gifte mig första gången för tio år sedan hade jag en insydd a kupa.... inga bröst... men med vikten kom även de... brösten alltså.



Jag började med en del mediciner för ett år sedan och har väl innan dess börjat gå upp mer och mer jag älskar sött... å förr satte sig inget... Å med medicinerna har jag gått upp långt mer än tio kilo. Jag har även en tarmsjukdom som gör att magen blir svullen... Jag ser ofta gravid ut.... så förra sommaren gick jag upp till storlek 40 å nu får ja gå upp någon storlek till... men har börjat tröna pga min värk i kroppen så jag hoppas jag ska gå ner lite... i alla fall över magen...



Ja ha ja... så jag ska bara se de små.... hrm... ja ha ja.... de kan inte bli att de förekommer något som är uppgjort här... ler.... ha ha ha... ja ja... du får skicka in bilder då till mig som högsta höns så får jag göra en bedömning så får vi se vem som vinner denna intressanta tävling... har en tjej som jag kan tro kan vara intressed att vara undehöns... ha ha ha....



Kul om du vill följa min blogg.... jag skriver ju lite av varje... å rött va de e kommer nån intressant om någon menskopp eller den dör trosan soms åg ut som ett diadem.... hi hi...



//Tess

24 tess:

Ja ni som ska delta i tävlingen måste ju inkomma med bilder... ler... hur ska tävlingen annars gå till? Jag måste ju SE dom för en bedömning....



Ha ha ja skrev inte om mens utan en dum grej som heter menskopp som man helt enkelt har som skydd... men vaddå mens är väl naturligt... även om jag har turen att slippa skiten.



Nja jag gillar inte att vara just rund om magen så nu ska jag strax iväg och träna... de blir grejjer de.... bort bort bort ska den.



Heter du Georg????



//Tess

25 tess:

Georg är inte något vanligt namn.... kan man inte påstå... så ja tänkte att de kanske va ett nick. Jag heter Therese och Tess är just mitt nick på nätet. Men eftersom jag lärt känns många på just nätet har jag blivit Tess för många... men ingen jan känner nära säger ju detta.



Ja det kan inte bara delta en snopp i tävlingen... vore ju hemskt underligt anser ju jag.



Ja de är personligt... ler. Den kan du få tänka på lite ha ha ha....



//Tess

26 Cosmic Moose:

Det är alltid kul när man känner igen sig i någon. Man tycker automatiskt om personen väldigt mycket. Jag har själv aldrig hittat någon som var särksilt lik mig...bara smågrejjer.



27 tess:

Tess blir bra... å teorin är fantastisk... ler.



Ja de är väl så att man gör statistik på allt även snoppar... men om man ringt runt så ja kan de bli fel om alla ljuger eller mäter fel så jaa näe ja vet inte. Fråga Daniel som jag länkar till för han har nog gjort lite forskning på de där....



//Tess

28 tess:

Det jag menade med att prata med Daniel är att han gjort en studie på detta med kön... han har gjort någon uppsats i skolan om detta och vet nog hur man kommit fram till medelvärde osv... annars får du kontakta RFSU för jag tror dessa uppgifter kommer just därifrån.



Många säger att storleken inte har betydelse men nu har jag en som tycker de som finns med i kommentarerna... ler.... mmm.



Nej visst är de hemskt att man kan säga så.... ja menar visst vi tänder inte på allt å alla... vi har något som gör att vi dras till någon. Men att säga att jag skulle inte dejta dig för du har tjocka lår... å inte ens känna personen de är så dumt. Som yngre gillade jag långhåriga killar med bruna ögon och ja långa och smala... mörkt hår skulle de ha... gifte mig med en lång kille som va ljus... idag älskar jag ljusa blå ögon min man har bruna.... han är lång å stor och mage har han men fan va jag tycker om han.... jag skiter väl i yta så... men visst jag gillar killar som har den skitiga locken som Peter i barbados eller Dregen visst gör jag de men ska man prata om den jag ska leva med ja då spelar inte utsidan någon roll... de är insidan och att vi trivs ihop som är de viktiga... å de ska jag vara glad för annars hade nog jag varit ensam....hrm eller vänta nu... jag är ju aningen speciell och är lite knivig att leva med och jobbig och nja... kanske är jag snygg förrresten... LER stort...



//Tess

29 tess:

Nej de är de där jag med tycker är hemskt... att ska man inte få leva med någon för att man råkar få små bröst eller ingen snopp.... å många är dom med så liten snopp?



Många tjejer har ju döremot väldigt små bröst vilket även jag hade innan... skulle min man ha valt bort mig för detta? Vi levde ihop i 16 år och fick tre barn.... å ja menar kära nån brösten va väl inte de viktiga...



Jag förstår heller inte varför tjejer ska göra dessa stora läppar... varför??? Tycker verkligen många att de är snyggt... ja tycker de ser konstigt ut ja... och vidare visst har du inga bröst jag förstår att man vill ha bröst en del mår dåligt av de men att då göra brsöt som inte harmonerar med kroppen begriper inte jag.... nej jag förstår inte de som ska ha så stora så de får problem med ryggen sen....



Ja du... mycket man inte fattar... jag försöker vara nöjd med de jag har och det jag är. jag har i många år mått dåligt över varför jag så sällan passar in... varför jag är som jag är men försöker acceptera att såhör är jag och jag duger faktiskt. Jag får vara glad för dom jag har runt mig som faktiskt tycker om mig....



Å jaaaa Peter är en fin kille... finare än Dregen... men har e coool.... gillar han .MEN va gäller Peter.... han är fin i mina ögon mycket pga av den person han är. Men de första jag föll för var just hans utseende men sedanhar han växt eftersom han e en underbar person.



//Tess

30 tess:

Ja tror inte det är så många som har dessa små... jag har sett någon på bild men jag har sett många i verkliga livet eftersom jag dessutom jobbar i vården. Nej de flesta verkar ju ha högst normala snoppar. Lika är det med de som har stora... de är inte många de heller. Riktigt stora har väldigt få och jag vet inte om jag sett någon sån heller. De de flesta kallar stort är väl kanske de på 18 men sedan kan en snopp se stor ut pga grovleken... så de finns mycket att fundera kring. en del söger att grovleken har större betydelse än längden.



Ja du tänk om han valt bort mig... jag var 15 år... hade inte någon vidare erfarenhet. Han var min andra så jag hade inte mycket att jämföra med.... jag vill inte gå in på detaljer kring mina ex snoppar eller min mans så vi lämnar detta därhän....men senare i livet har jag fått lite mera att jämföra med.... å de skiljer inte så mycket.



Ja allt är skillnad om det är medfött och så... då hör de kroppen till men att göra om och förstora för mycket blir konstlat.



Å jag kan väl säga så här jag försvarar inte den lilla snoppen för att de är allt jag sett och varit med om.... jag har mött alla utan den extremt lilla och extremt stora och allt har fungerat... när de inte har fungerat har de inte berott på snoppens storlek utan hur mannen varit som älskare. Och hur vi har passat ihop....



//Tess

31 tess:

Ja de är just så jag gör... jag ber dom dra ner byxorna för inmätning... sedan jobbar jag extra på Ålandsbåten där jag står när alla går ombord och mäter och ser om de får komma in.... ler.



Nej men ärligt... jag har givetvis sett en del snoppar privat oxå och det innebär inte att jag har haft sex med många... man kan ha sett snoppar ändå av olika anledningar. De snoppar jag mött i mitt jobb är bara gamla farbröder så de är inte så speciellt med det. Men jag har tre grabbar själv... jag är uppväxt med en hoper grabbar.... samt syskonbarn som är just killar...min fd man hade fyra bröder... ja så jag har som sagt sett lite helt naturligt i min dag....



Ja ha AC/DC hörde av maken att de va i Sverige... själv ska jag på KISS nästa helg... de blir grejjer de... ler.



Hoppas du får en bra dag... sola skiner även idag och jag sitter här å funderar över livet och vad jag ska hitta på tills barnen återkommer från skolan. August ska på sin avlastning så jag ska packa till honom i alla fall....



//Tess

32 tess:

August blir åtta år på måndag. Han har ju funktionshinder och tyvärr är människor sådana... de vill inte förstå de vill inte se. Man gör så här de är enklast att ta bort alla som inte passa in.... så är de tyvärr.



August är mer accepterad nu men jag som mamma känner mig utsatt...



Ja jag mäter in alla snoppar och för protokoll så de kvinliga resenärerna vet om det är värt att gå på... är de bara smp snoppar jaaa då behöver de inte åka just den turen.



Ja de va inte profisonellt... de är anmälningsbart helt klart....



Ja Kiss de ska bli grymt... jätte....



//tess

33 tess:

Härmed avslutas SNOPP debatten... men varför skulle du va hoomosexuell??? hrm... eller?



Nej vi måste lära oss att inte dömma andra... vi duger som vi är och vi gör så gott vi kan...



Ja kiss har ja väl gillat sen ja var tio... Heans on fire typ.... ja dne kom då. Men nej ja lyssnar inte ofta på kiss men de är de gamla låtarna jag gillar.... HArd luck woman är en storfavorit.



Annar gillar jag Metalica... å ja Eva Dahlgren... nja jag vet fan inte ja lyssnar på de mesta... Barbados.... nja... Back Yard babies givetvis... allätare.



Ja sommaren är en bra tid att fylla men det är inte alltid lätt att få till de så... de kommer när de gör i bland. Jag har en som fyller i Augusti... en i Oktober å så Juni då....



//Tess

34 tess:

Så nu var nästa inlägg inne som vi kan diskutera... ler...



Gör du om dagarna förresten?

35 tess:

Ha ha ja bryr mig inte om att jag får 40 kommentarer om snoppar eller inte... herregud låt folk få något att gruva sig över... ler.



Ja tycker inte killar ska raka sig bort i kring... ler. Jooo... alltså... men ja gillar lite skägg med... alltså inte zz top skägg utan ja stubb så de har min gubbe numera för han gillar inte å hålla på med rakning.



Sedan så der det konstigt ut om man har massa hår på bröst å mage och helt plöstligt kommer en renrakad snopp.... hrm... men pungen är ju ja någt jag kan uppskatta om den är rakad.



Nej de där med att man skulle se ut som en liten flicka de fattar jag inte... inte på någon faktiskt även om vi tjejer ser olika ut... nej som sagt så tänker inte jag.... en vuxen kvinna har ett vuxet kön även om hon är rakad.



Mustach på tjejer ja... men alltså hår har man ju... jag har oxå som alla andra men en del har ju så mörkt... å jag har vaxat ibland men reagerar på vaxet.... blir röd å trist.... å raka nej de ska man inte för DÅ får man skägg om aldrig å vasst å så.... men jag förstår va du menar.

36 tess:

Skrattar.... mys tant... jo ja tackar ja... tant... herregud... nu e ja tant... å jag är ganska modern tant med tatueringar och peircingar och ja inte går jag i plicerad kjol och käpp å har vårtor och skägg heller... ler stort....



nåja... vi lämnar snuskämnena som du kallar dom... vi visar den mogna sidan och växer upp.... så ingen tror man e konstig... fast å andra sidan ÄR jag kontig... märklig och tycker inte sånt hära är något konstigt.



KLiar på mig nu har tvättat med målarsoda ute dör jag ska måla imorgon å de rann över hela jag... jag tog av mig kläderna å stod i shorts å BH... hrm borde klätt på mig oämma kläder men icke jag... så jaaaa de känns lite märkligt nu men är nyduschad å jaaa de blev riktigt rent på de vita där ute.... jobba jobba, imorgon måla... på söndag bli bullmamma och baka och ha kalas i kjol och rutigt förkläde och huckle på skallen... de du... blink.



//Tess

37 tess:

Ja jag får väl bli smickrad å tacka å bocka... ler. Inte ofta man får komplimanger... tack tack.



Ja ha ja ha de trevligt i skåne... hrm... massivt inlägg att BITA i... hrm va fan ska ja hitta på då??? Då fick jag ju ångest nästan... en stor SNOPP kanske... kan man bita i en sån tro???? Nja detta blev svårt....



//Tess

38 tess:

Ja de vet jag itne man ska ta de chill på vägarna... nja njäää ja ska inte måla... de blev fan så rent av tvätten så jag tror de får vara...



Jag har bakat kakor och sen ska jag faktiskt träffa världens bästa mattias innan han åker på jobb nästan tre veckor... sucken.



//Tess

39 tess:

Ja jag har varit ledig denna veckan... sedan är jag lite ledig nästa... men annars är de semester vecka 29-32. Vecka 30 har även min man en vecka ledigt annars sommarjobbar ju han. Han studerar ju till sjuksköterska just nu.



//Tess

40 tess:

Väldigt svårt hörrö.... Jag kan förstå brorsan där han är säkert rädd om sin syster och vill inte att de ska hända henne något. Vill veta att hon kommer hem tryggt.... kanske skulle han försklarat varför. Hon å sin sida vill vara kvar och man undrar ju om ingen i gänget hade kunnat tänka sig vara kvar ett tag till.... mycket svårt.



Ingen har väl rätt eller fel.... jag är en sån som ofta varit ute ensam... åkt hem själv från ställen jag inte känt till,, har vi varit felr har man väntat in alla och vill någon vara kvar har nog de andra oxå stannat.... har något mått skit ja då har man blitt med hem.



Skitsvårt... jag förstår som sagt båda och ingen har väl fel... men som sagt är man ett stort gäng borde de inte vara så svårt att lösa detta.



//Tess

41 Maol:

HAPPY video game nerd?

Jag har bara sett ANGRY video game nerd om du inte menar samma person. Han är rolig i alla fall. ^_^

42 Maol:

Okej, nu har jag kollat upp happy. Åh fan jag visste inte det fanns en HAPPY video game nerd. Är han lika rolig som angry video game nerd då?

För han är min idol. Spelen han recenserar är galna!

Kommentera här: