Gott Nytt !

Han frågade mig vad jag tänkte på. Tydligen såg jag besvärad ut och det var jag.
Svaret blev att jag kämpat på en tentamen, den kommer dock med stor likhet gå käpprätt år helvete. Problem med en tjej hade jag också och pengarna till hyran existerade inte.

Titta dig omkring och därefter på dig själv, sa han. "Huh..?" blev mitt sofisikerade svar. Det är nyårsafton, du sitter en skön fåtölj, ser bra ut (för att vara du, hehhehe), dricker ett iskallt glas champange och har rummen brevid dig är fyllda med snygga tjejer, fler än vad du kunde räkna till under lågstadiematten!

Vi såg sedan på varandra, hoppade ur fåtöljerna och syntes aldrig igen!
Myten säger att det var bästa kvällen i mitt liv.

Gott Nytt !

// Utan nostalgi har vi ingenting - GeorgVanHalen

Kommentarer:

1 Cosmic Moose:

Haha, jaså. Låter intressant! Do tell!

Kommentera här: