Länge Leve Facebook

Tycka vad man vill om facebook, men det leder ibland till underbara händelser. Det var inte allt för länge sedan en total främling kontaktade mig, en utländsk kille. Han ville lägga till mig som vän och eftersom jag inte har lust med en lista full med främlingar sker snart denna konversation:

Jag:
Hey Man!
Who Are You ?
=)


Han:
Im justin frm south africa and u

Jag:
Sweden =)
How you find me? :S

Han:
I dnt realy rember bt any are u natuurly build that big or do u use that muscil building thngs?im nt gay hey dnt gt me wrng becuz i wana start gyming for rugby after skwl

Jag:
Haha

It was a FAKE picture..made in photo-shop years ago :P


Han:
ok kwl

Hans språk är ljuvligt, nästan inte en enda rättstavning. Endast internet förkortningar, slang eller vanliga stavfel. Det är även kul att iakta hur han inte vill bli misstagen som homosexuell. Haha, han gick direkt i självförsvar helt utan antydningar ifrån min sida. Länge Leve Facebook !

Bilden i fråga ser ni här under; en gammal midsommar bild omgjord av Vasastans, one and only, Sakis. Han gjorde mitt ansikte grönt och högerarmen är större än min kropp (skulle föreställa Hulken). HUR kan någon tro att den är realistisk ? .. det är en fråga värd att tänka över :)

                                                      

/ GeorgVanHalen

Dagens sånginsats: Thin Lizzy - Suicide

Kommentarer:

1 Eddie:

Haha!!



Klockrent! Bästa på länge! ;)

2 Cosmic Moose:

Men gud. :P

3 giovanni:

hahahha... du kan ju börja som personlig tränare.. måla dig grön och ge expertråd :)

4 Anonym:

www.aryanm.blogg.se

Hej!



Läs gärna min blogg, skriver om olika saker såsom:



Smink, mode, skönhet, tips i alla former, horoskop varje måndag.



Läs mitt inlägg om plastikirurgi och priser!



Följ min blogg med dagliga uppdateringar

www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se

Kommentera här: