läskigt mycket 80-tal

Kommer du ihåg 80-talet....?

                              

... då måste du minnas killen till vänster.
Låt mig presentera: Ralph Macchio (som åldrats på högra bilden, om det inte är självklart).
Kanske mer känd som Daniel LaRusso. Fast mest känd som Karate Kid.

Han är, enligt mig, en av de absolut mest definierade personligheterna från 80-talet.
Vart finns 00-talets Karate Kid...? Nya talanger är helt enkelt inte lika klassiska längre :/

/ georgiboy

Dagens låt:
Aerosmith - Come Together

Kommentarer:

1 Cosmic Moose:

Men usch. Han som brukade vara så söt!



O, jag tror jag såg dig idag. (jag anser att jag har ganska bra koll om hur du ser ut).



Var du på en småväg bakom Sveavägen idag typ vid 12? Där vid den nya Ica? Själv satt jag i en Ballongbil. Inte en bil gjord av ballonger utan av bil med reklam för ballonger på utsidan.



Kommentera här: