Skuggan (why oh why)

Nu är det sol ute i Sverige eller åtminstone här i Stockholm. Hur ofta händer det?
Jag har längtat i 7 månader (?) på att äntligen få lite färg och svettas lite men främst att börja leva igen.

Sen hör man på stan "ska vi inte sätta oss i skuggan?" eller "där ser det ut att vara lite skugga".
What is the matter with you people? Why oh why vill ni sitta i skuggan när man längtat så länge efter lite sol?

Jag gillar att svettas, man gör ju aldrig det på vintern. Förhoppningsvis får man svettas som en gris i sommar och om jag blir sugen att svalka mig köper jag en kall dryck. Inte sätter jag mig i skuggan. Vi har ju haft en gigantisk skugga över oss under flera årstider nu!

/ georgiboy

Dagens låt:
Aerosmith - No Surprize

Kommentarer:

1 Sara.Y:

OJ...äntligen någon som har samma åsikt som jag vad gäller det där! Alla klagar i hettan, men det är så skööönt med solen ju :) och som sagt.. när den bara är här nån månad på sommaren och man har kallt och ruggit resten av året så måste man njuta lite! :)

Kommentera här: