ett steg emot en traditionell blogg

Min blogg består mest av lite sköna kommentarer, musiktips och minnen. Nu ska jag fylla den med ett vanligt inlägg om vad som hänt på sistone, det du.

Förra helgen kom min barndomsvän Marko (som varit bosatt i England halva livet) och hälsade på, då blev det en promenad i mina kvarter (hans gamla). Sedan var vi på Andy Warhol på Moderna Museet för att hans bror är konstintresserad. Andy Warhol var inte riktigt en frisk man, han får Milli Vanilli att framstå som normal :)

På måndagsnatten fick jag ett samtal 01:50 av samma Marko som nu var tillbaka i England. Jag svarade inte (vem f** ringer 01:50 på måndag?), en sekund efter får jag ett SMS "snella svara inte". Han ville endast lyssna på mitt mobilsvar med hans polare, så på IQ svaret hörde man lite garv och engelskt strunt...hmm.

Övriga veckan bestod av lite jobb al'a väktare, trevligt med lite pengar.

På ett av jobbpassen fick jag syn på nyaste numret av "Aktiespararen" där min fars bästa vän (dvs. en man jag känner mycket väl) Göran Gezelius "VD för Gunnebo" var på omslaget. Han var även med i en tre sidors artikel vilket var trevlig läsning.

I lördagsförmiddag var jag i Hagaparken med "Ms. Date", det var trevligt .. Hagaparken är nice, jag har lite för allmänna minnen av parken genom barndomen bara som försvunnit lite. Sedan blev det lite Thai-käk på ett ställe i närheten, mycket bra!

That's about it, I guess. 

/ GeorgeKidd

Kommentarer:

1 Cosmic Moose:

Hoho, låter bra.
M.I.A?

2 linneaBruno:

Ms.Date!?!

3 Cosmic Moose:

Jaha :P
Är det en egenkonstruerad förkortning?

Vad har du haft för dig bortsätt från plugget? Hunnit vara lite utomlands ser jag..

4 Cosmic Moose:

Aha, just det. Du har ju ett Seinfeld-George mobilsvar. :P Den skulle jag vilja höra!

Lycka till med den mystiska tjejen du träffar. :)

5 brorsan Edvard:

ms date? ;)

Kommentera här: