dagens tönt

Det är jag och det är ingen tvekan om det.

Efter en härlig middag med familj och släktingar begav det sig med kusinen till Inferno. Det var tokigt länge sedan jag var där och det hade ändrat sig mycket sedan sist. Dessutom var det länge sedan jag satt med onlinespel, speciellt på ett ställe som detta (pga. minskat intresse och spel som kräver mer än min dator kan prestera).

När jag kom fram till datorerna väntade kusinens polare där, vi hälsade sedan satte min kusin på datorerna. Meddelandet "no input" kom fram på min skärm. Jag började ordna med sladdarna till skärmen, men allt verkade vara som det skulle. Min kusin sa: "gå och prata med de ansvariga". Det ville jag inte, jag fortsatte en liten stund med att hålla på med sladdarna. Utan reslutat. Kort därpå säger polaren "datorn är inte på....".

Kusinen hade inte satt på datorerna. Han hade satt på sin dator.
Haha, snacka om smart. Där står jag som hållit på med datorer, mer eller mindre, sedan jag var 10 år. Visserligen har jag aldrig varit något datorgeni, men detta var definitivt under min nivå. Det finns inte som ursäktar detta beteende.

Ajja, life goes on :>

/ GeorgVanHalen

Dagens sånginsats:
R.E.M. - I'm Gonna DJ

Kommentarer:

1 giovanni:

Att du ens vågar berätta det :)

Kommentera här: