vad hände sen?

Time to get back to business.

Vad har hänt på sistone?

Först och främst kan man börja gå utomhus med endast t-shirt utan att frysa, helt klart värt att nämnas. Jag vet att många, MÅNGA bloggare skriver något om vårens framkomst, så lite mainstream måste man ju vara :)

Jag har börjat hitta tillbaka till kärleken..för Thin Lizzy, 70-talets och kanske alla tiders mest underskattade band. Alla genrer. Skam är det att man inte hör mer från dem.

I torsdags var jag på min kanske sista studentskiva (jag är inte direkt 19 år längre) eller studentskiva och studentskiva. Det var några frisörtjejer ifrån samma klass som gick ihop och hade sin egen studentskiva, det var helt enkelt lite mer intimt än en traditionell skiva. Bond-tema var det också, mitt bidrag var en pokerslips som min lumparpolare J-M tog direkt. Inte illa! och för engångskull var det bra musik på dansgolvet, folk ramlade, några samlade ihop sig i en ring mitt på dansgolvet (något av en tradition på studentskivor, har jag märkt), alkoholen var till hyffsat pris och massa snygga frisörbrudar. Inget att klaga på direkt. På bilden nedan är jag med snyggingen S.

                       Jag dansar aldrig nykter

     
Vad mer behöver man säga? En bild säger mer än tio ord, speciellt bilder som dessa.

Dagens låt:
Dire Straits - Sultans of Swing
Gitarrspelet bara flyter, det är bara att hoppa på båten.

Vad händer nu? Jo, det blir förhoppningsvis lite mer sol sen är nästa hållplats Valborgsmässoafton!

/ Geomeister

Kommentarer:

1 Cosmic Moose:

Låter skoj det där! I liike the tie! :)

Kommentera här: