en krona för mycket

Jag var inne på 7-Eleven och köpte en Coca Cola för 11 kronor och gav expediten 20 kronor som betalningsmedel. Min IPod var i fullgång medan expediten frågade ifall jag hade en krona på mig. Jag hörde inte men uppfattade snabbt att han frågade något. Jag tog av mig hörlurarna och började prata. Han ställde om frågan och jag började gräva i plånboken, hittade inget. Då tog tjejen bakom mig fram en enkrona till mig och lade fram sina bananer, fick betalt och gick därifrån. Jag fick min tia.

Varför berättar jag denna absolut meningslösa historia om en enda enkrona?

Becuase..
Jag tycker det var festligt att någon blev så pass irriterad över mitt "IPod" beteende att hon gav mig en krona, visserligen har jag också blivit störd av folk i olika kassor. Jag skulle dock aldrig tänkt att ge dem valuta för det.

Nu är jag en krona rikare och en lycklig man pga. mitt allmänt osociala beteenden.
God Bless Mp3 =)

/ GeorgeKidd

Kommentarer:

1 Sara:

hahah...klockrent! Det var väl sjysst av henne iaf! ;)

2 linneaBruno:

du är allt bra smart du:) hihi

Kommentera här: