leva lite

Igår gjorde jag terminens sista tenta. Jag hade pluggat men det var lite utav en chansning, detta var en sådan tenta som antingen kunde varit riktigt svår eller relativt enkel. Som tur var den relativt enkel, vilket gör att jag är fri ett antal dagar nu innan jag börjar jobba. 

I have absolutely nowhere to go (and I feel great!)
Det låter väl som en bra låt titel? :)

Igår blev jag även lurad av far att hjälpa honom med lite "business", det skulle ta 90 minuter. När vi hade slutat hade det gått fem timmar! men det gör inte så mycket. Vi skulle nämligen köra runt en båt, vilket var länge sedan för min del. Det var skönt att känna lite vågor igen. Dessutom såg jag två nakenbadare, då vet man att det är sommar! Fascinationen som båtmänniskor har kan jag verkligen relatera till. Några rader ner kommer några bilder från tillfället.

Ikväll är det bio som gäller, Pirates of the Carribean 3, men först ska jag banne mig gå och raka mig. Något jag inte gjort på ett bra tag.

Det är dags att leva lite, det var ett tag sedan.

      

Kommentarer:

1 Eddie:

grym båtresa! hade gärna velat vara med om jag inte hade jobbat!

2 Sara:

ohh...såg riktigt härligt ut!! =)

Kommentera här: