Veckan som gått...

...Har mestadels bestått av pluggande i form av att läsa ut en sociologi bok, skrivit en essä (som det kallas på min höga utbildningsnivå) samt en mindre hemtentamen, men nog om dessa tråkigheter.

I torsdags var det återigen dags att gå ut på en vinst från Bandit 106-3. Sångaren Chris Cornell hade en väldigt trevlig show på Sturehof som jag och polaren J fick ta del av. Jag tyckte nya låten "Original Fire" och gamla Soundgarden klassiskern "Black Hole Sun" var de starkaste. J tyckte däremot att "Wide Awake" från senaste plattan var riktigt härlig, han fällde en tår under det framträdandet.  Jag fick nöja mig med att få gåshud av  "Black Hole Sun" :)
Det var kort och gott en lyckad spelning förutom när en full tjej skulle förklara sin kärlek till Chris Cornell, men skämde ut varenda person inne i rummet istället.

Idag, lördag, var jag på resturant med mina vänner D och W. Anledningen var att D fyllde tjugotvå år, han har därmed nästintill blivit en gamling. Personalen på resturanten gjorde först bort sig och trodde vi var turister :D

Därefter blev det ett snabbt beslut om att gå på bio, vi såg filmen Hotet inifrån. En underhållande film som jag inte direkt kan klaga på, det skulle då vara att det var för mycket ändringar på kameravinklarna.

Till slut måste jag bara rekommendera internets näst hetaste sida (efter denna) nämlligen min egen bildsida, vilken Channa har inspirerat att skaffa.
Adressen är: georgiboy.pixbox.se
Lägg denna sida på minnet, för vem vet en dag kanske du är med i den :)

Kommentera här: